Söndag

Fick mig en sovmorgon i morse.
Adam steg upp med lilleman när han vaknade.
Skönt att få sova lite längre än vanligt. :-)
 
Idag har de i alla fall varit bättre väder.
Vi åkte till mamma och pappa och var ute där.
Vi gjorde en "bob-backe" där Lucas åkte.
Dessutom så körde vi lite med sparken.
Köra mer, fick man höra när man stannade.
Var skönt att vara ute en sväng.
 
Ikväll har jag varit på årsmöte med armbrytningen.
Vi tog oss en matbit på Verona under tiden.
Eller jaa, vi hann med årsmötet innan maten kom ut.
Var trevligt.
Sen så måste man väl ta sig till en träning med dom.
Blev grymt sugen sist jag var förbi när de tränade.
På tal om träning så fick jag ett sms av Sanna idag.
Det var som jag trodde, hon kände av det mer än någonsin. ;-)
Hihi. Själv så är det rätt lugnt, nog känns de ju lite, men inte så farligt som det kan vara.
När nästa pass blir får jag se, i morgon blir det i alla fall inte - då jag jobbar.
 
Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0