Träning

Då var det gjort. Gymmet!
Drog dit innan middagen med Thea.
Gick finfint, men vi får väl se hur de ska gå på jobbet i morgon.
Kan tänka mig att de kan komma en del träningsvärk.
De säger väl att andra dagen är värst så på onsdag lär jag inte kunna gå.
Nåja. Bara man fortsätter så blir de ju lindrigare.
 
Jobb i morgon, var ett tag sen nu eftersom man legat sjuk.
Kommer bli fint, dock måste jag tina upp isbiten (saaben).
Har inte kört den på ett tag, men jag har sopat och skrapat bort snön som legat sen de snöat.
Så den är fit for fight i morgon.
Lucas har åkt pulka idag och så fort man stannade så sa han mer med världens leende.
Gogubben ♥
 
Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0