Byta?

Men idag så har solen varit framme.
Så vi har varit ute med vagnen på eftermiddagen.
Riktigt härligt måste jag säga.
Hoppas de kan vara lika bra väder i morgon, så man kan gå till sjukan.
Ska på bvc-grupp klockan ett. Skulle vara skönt att få gå.
Men om de är dåligt väder så har jag då sån tur att Adam inte ska ha bilen på jobbet i morgon.
Så de är ju kanoners. :)

Har inte direkt haft en bra dag, förutom vädret.
Lucas har totalvägrat sova. han har väl kanske sovit totalt 2 timmar idag. Om alls de.
Så jag är lite slut i kroppen och knoppen.
Då kommer han nog att sova mer i morgon eller så kommer han ha "vaken dag" i morgon också.
Dessutom är han väl allt för nyfiken för att kunna sova på bvc-gruppen i morgon.
Men det återstår väl att se.

Snart så tror jag att vi ska prova byta till sittdelen på vagnen, eftersom han ändå vill sitta redan nu.
Dock är ju sittdelen från sex månader (står de då) men jag tror inte det gör något.
Dessutom så hamnar alltid Lucas längst ner i liggdelen, han glider som ner.
Kanske att de blir bättre i sittdelen.
Ja vi får väl se hur vi gör, helt enkelt.

Dags att ge Lucas mat.
Sen ska jag själv sova.

Jenni . - * Byta?
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Det är ju bara rekomendationer, om ni vill byta till sittdel så gör det. Han kanske gillar det bättre och då kanske han också sover bättre?

2011-08-24 @ 11:33:59
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0