Tisdag

Kraftigt chill dag idag alltså. Jag har inte gjort många knop idag!
Jag har suttit med mina fotoalbum. Klippt och klistrat i nästan fyra timmar.
Att jag orkar.. Fast det blir kanonbra, det är väl därför. :D
Har gjort ett album färdigt och börjat på det andra.
Sen får jag väl se hur långt "klisterlapparna" räcker.
Gjorde slut på två paket idag varav ett var oöppnat (500 i varje).
Så snart måste jag till stan igen. Och beställa mera kort.! ;D
Det kommer blir kanoners.

Ikväll har jag varit på en kort träning med Pirjo.
Vi tränade lite starter och teknik. Det gick ovanligt bra.
Kommer bli kanon på lördag.
Förmodligen kommer det ju vara toppväder, det brukar det vara.
Funderar om jag verkligen ska dubbla och gå i båda viktklasserna.
Nåja, jag ser väl på lördag. Det löser sig :D

Jag har kollat på en miljon bilar ikväll, känns det som. :P
Adam ska byta bil, så vi har suttit hos Thea och Danne och kikat.
Det finns en del, men det är inte billigt. :P
Jag tycker han ska köpa en BMW, bara för att de är fruktansvärt snygga!
Dock håller han inte med, eller joo, att dem är snygga, men de är ju inte så billiga att laga om de går sönder.
Nåja, det där kommer bli bra i slutändan! :D

Jag hade tänkt lägga upp kort idag, men glömde kameran hos mamma och pappa.
Ska göra det i morgon. :D
I morgon ska jag dessutom vara med Anna! Kommer bli kanon. :)

Jenni . - * Tisdag
Over n' out!

Kommentarer
Postat av: Madde

HERREGUD JENNI!! Du har skrivit 'nåja' TVÅ GÅNGER i det här inlägget! Nu får du väl ändå lägga ner och ta och variera dig lite! ;) HAHA!

2010-06-30 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0