Hemma

Hemma efter en storshopping igår. Kors i taket, tur man fick igen på skatten ;)
Hahaha. Det blev fyra klääningar/toppar på jc, där vi självklart var inne sist. :P
Men det var det värt, sen så blev det lite annat smått och gott som jag behövde.
Dock hittade jag inte det jag var ute efter, men jag ska snart ner igen till stan, så då kanske jag hittar.
Riktigt nice väder igår, vi sätt ute vid fontänen i stan och käkade glass och hade det bra.
Sen på kvällen så träffade vi Odd, som vi käkade middag med.
Dock så ska jag köra på säkra kort i framtiden. ;) Det var inte super gott det jag beställde.
Nåja, då har man lärt sig något, om inte annat.
Sen så åkte vi hem till Therese där vi såg film och umgicks.
Dessutom så lekte jag frisör och färgade håret på henne. :)

Kom hem idag runt ett. Skönt, har legat och solat hela eftermiddagen.
Kraftigt skönt. :)
Sen har jag lekt frisör på mamma också, färgat håret där med. Kanon. :D
Dessutom har jag avrit och tränat. Bara jag och Madde där, men det var nice.
Då hinner man snacka en massa också ;) OCH träna. ;)
Nice när man inte är så många, blir mer teknik och sånt. Det gillar jag.
Tävling 3juli i Storuman. Inget godis fram tills dess, dock så blir det inga problem.
Godis är inte helt okej. :P Hahaha.

I morgon är det skolavslutning/student. Ska och kika på Nikis student i sporthallen.
Dessutom ska jag jobba lite innan. Blir nog kanon. Hoppas på bra väder. :D
Det hoppas jag det ska vara under hela helgen, eller jämt förresten ;)

Förändring inom kort och det gillar jag ♥

Jenni . - * Hemma
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0