Helg

Igårkväll såg jag som sagt Avatar. Den var riktigt grym.
Jag gillar den skarpt. Så den fick helt klart godkänt och mer därtill. :)

Idag är det fredag, nice nice. Vad helgen ska bjuda på vet jag inte ännu.
Har fått ett förslag, att vara chaufför till Talludden i morgon.
Det kunde ju vara skoj, men vi får väl se. Ingenting är bestämt ännu.
Sen så är det bal i morgon, så man ska väl kika på dem som går.
Det brukar vara skoj. Hoppas de får bra väder. :)
Nåja, det blir nog bra.
Sen kanske jag åker till Skeå till veckan. På tisdag isf, har klipptid klockan ett samma dag.
Då får vi se vad jag ska göra med håret. Ska inte ta så mycket på längden.
Men något annat ska det bli, så man kan göra något med det, det bara hänger tycker jag :P
Det blir kanon, tror jag! :)

Jenni . - * Helg
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0