Torsdag

Idag har det inte hänt alt för mycket.
Hämtade Therese på busstationen halv ett.
Sen så hängde jag med henne till just före fyra.
Adam skulle plockas upp efter jobbet.

Ikväll så har jag tränat. Otroligt jobbigt, men skönt.
Riktigt längesen jag körde så himla hårt.
Men det är nice, I guess.! :-D
Om man då kunde få tag på något protein som smakar bra.
Nåja, jag ska väl dricka upp det jag har innan det blir något nytt.

Ska skicka in min jobbansökan strax.
Måste bara finslipa lite på den.
Sen så är det bara att vänta och se.
Förhoppningsvis så får man kanske nytt jobb..
Det återstår att se.

I morgon ska jag baka tårta.
Adam fyller nämligen år på lördag.
Så det kan ju behövas, dessutom måste jag väl plocka bort lite saker..
Nåja, det blir alltid bra i slutändan. :-)

Jenni . - * Torsdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0