Sjuk.!

En vecka sen jag skrev.
Har dock kommit fram till att jag ska nog fortsätta skriva ner tankar och så.
Ja, ni som varit med vet ju vad jag brukar skriva om.
I alla fall så jobbade jag i helgen, dock så blev de bara på lördagen.
Hade feber på söndagen och har legat tills idag.
Är inte riktigt 100 % ännu, men de kommer. :-)
I helgen blire att åka ner till Piteå, Adam ska nämligen till tandläkaren.
Och sedan drar vi ner till Umeå för att ta hem så mycket som möjligt innan vi besämmer ett datum för urstädningen av lägenheten, och då kommer även de större grejerna hem, så som soffan, sängarna, bokhyllan köksbordet.
Jaa, ni förstår säkert.! :-)

Hittade just min internetdosa i mitt o-organiserade kaos som jag har i rummet på övervåningen.
Hövva.!
Så jag ska tvätta, städa och greja, dessutom har jag lovat att göra middag.
Så det blir mycket idag. :-)
Men de är bättre än att bara ligga på soffan och lata sig!

Skriver kanske mer senare.
Om jag har tid vill säga!


Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0