Onsdag

Tjaa, vad ska man göra med livet?
Funderar på att lägga av med de här bloggandet!!
Just nu har jag ingen ork för det, plus att Internet hemma hos mamma o pappa är ju inte de snabbaste jag varit med om.
Annat var de i Umeå.!!
På tal om de, så ringde studievägledaren idag.
Hon var riktigt trevlig och sådära.
Så allt gick bra.!
Vi får väl se vad man bestämmer sig för här i livet...!
Sen har jag/vi ett dilemma. Hur vi ska göra med lägenheten!
Jag kommer att bli knäpp..
Ska vi hyra ut i andra hand? Eller är de kanske bäst att säga upp den på en gång så man har den saken ur världen?
Men, om jag då kommer på vad jag vill läsa så är de ju skitsurt att man inte har en bostad..
Nåja, that's life.

Måste väl ta tag i livet... :-)

Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0