Sådär lagom mycket!

Dagen började inte bra idag.
Snoozade lite för länge så jag beslutade mig för att ta den senare bussen.
Vilket visade sig vara en riktigt dåligt idé.
Kom lite försent, 4 minuter, men ändå, jag hatar de.
Så jag kommer nog inte ta den bussen fler gånger.!
Har skrivit på en finfin labbrapport idag. Så vi ska finputsa den i morgon,
eftersom brandalarmet gick!! De var inte någon vacker ton dom hade på den inte..
Fy fan, jag hör hur de tjuter än!
Så Sara och jag gick till iksu istället.
Köpte mig ett silverkort, som jag ska ha nu fram till typ jul.
Sen får jag se om jag ska fylla på det eller hur jag kommer göra.
Hur som helst så känner jag mig helt slut i kroppen!
Men de är de värt.!
Ska dock ner i tvättstugan på en 40 minuter.!
Så jag har rena kläder. ;-) Haha..

Sen så kommer Adam, Kevin o Anders.
Magnus var väl också med på ett hörn, men han ska inte sova hos oss. m
Så i morgon efter föreläsningarna så ska jag väl kanske ner en sväng på stan.
Kan vara bra..
Annars så är de läsning som gäller.!
Har fått lite tips och så. Så de kommer nog gå bra hoppas jag!

Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0