Snart!!!

Det duggar inte tätt mellan blogginläggen här inte! 

Har verkligen inte haft tid att sitta här och skriva, men nu gör vi ett försök! 

Sist jag uppdaterade så hade jag grundmålat i köket. Det har hänt en hel del sen dess 😅

Sovrummen är klara bortsett från lister och foder! Har fått lära mig att spackla och tapetsera! 💪🏻
Resultatet? 
Vårt sovrum!👆🏻
Barnens rum! 👇🏻

Jag är nöjd i alla fall och Adam också! Det är ju huvudsaken! 😀

Har inga bilder på köket men det är färdigt! 
Vardagsrummet däremot är inte klart! Tapeterna är rivna och hålet är gjort i väggen! Nu ska golvet få sig en omgång. Och sen blir det tapetsering! 
Sen städning och inflyttning förutsatt att  badrummet också är klart 😊

Mycket nu!!

Jenni  . - * Snart!!!
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0