Älg

Underbart väder idag!
Har hunnit vara till Mullbacken och kollat in älgen som skjutits. 
Lucas var supertaggad att åka dit men när vi väl var där så var han inte lika tuff. 
Han tyckte nog det var småläskigt med älgen som han dessutom trodde skulle vakna och börja springa. 
Han är för liten för att förstå helt enkelt.
Men det var i alla fall trevligt att åka ut dit en sväng nu när jag inte jagar i år. Länge kvar av jakten så kanske man hinner ut i skogen någon dag. Dock lite svårt med Liam eftersom han ammar ännu. 

Ska väl passa på att tacka för gratulationerna på födelsedagen min. 
För mycket tårta hade jag då men då är de ju som vanligt. ;-p 
Bjuder på en bild på tårtan jag knåpade ihop. 
Riktigt nöjd! 

Jenni . - * Älg
Over n' out.! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0