Söndag

Här blir det inte mycket skrivet! 
Har varit inne och börjat ett par gånger men det har inte blivit nått (uppenbarligen). 

Lucas har lärt sig cykla med stödhjul. 
Riktigt stolt kille som helst skulle cykla överallt. Tyckte nyss att han knappt visste vad en cykel var! 
Liam växer så de knakar tycker jag. Ska på BVC på tisdag. Då är han 6 veckor och då får vi se hur mycket grabben växt.

Igårkväll var jag förbi hos Sanna som hade inflyttningsfest. Passade på mellan två matningar av lilleman. Var riktigt trevligt att komma ut och få göra något själv en liten stund. 
Men i morgon så tror jag att det blir lite av en fixar dag. Ligger 'efter' i tvättkorgen fastän jag tycker att man tvättar jämt. Sen så finns det väl alltid småfix att pyssla med. 
Men vi får väl se. De beror väl på vädret också! 

Bjuder på en bild från gårkvällen ;-)

Jenni . - * Söndag 
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0