Jämförelse

Sitter för ovanlighetes skull utmed datorn när jag uppdaterar.
Har inte vågat lägga mig i soffan då ryggen inte är min bästa vän idag.
Idag har det varit mycket att göra på jobbet så ryggen är trött.
Lägger jag mig ner så kommer jag nog inte kunna gå upp på övervåningen när det är dags att sova.
Hur som helst, så har jag pillat in ett par bilder på datorn, från systemkameran alltså.
Gjorde en jämförelse med magen när jag väntade Lucas och denna bebis.
Klicka så kommer den upp i större format.
 
 
Magen känns lite mindre denna gång, dessutom verkar man vara snäppet belkare denna gång ;-)
Nu är det 2 veckor sedan bilden till höger är tagen, så magen är nog kanske ett par storlekar större i veckan. ;-)
 
Nej. Nu ska jag ner i källaren och hänga upp tvätt, sen så blire att sova.
 
Jenni . - * Jämförelse
Over n' out.!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0