Förbereder

Här rullar allt på i full fart! 
Sista dagarna nu innan Adam börjar jobba. Lite trist, han hade gärna fått vara hemma med oss jämt. ;) 
I alla fall så har jag börjat förberedelserna inför dopet nästa helg. 
Efter ca två timmar och ett par svordomar senare så blev detta resultatet: 

Ikväll alt i morgonkväll ska jag pyssla vidare på doptemat. Riktigt roligt när det går bra ;) Gällande dopet så ska jag till mamma ikväll och knåpa ihop tårtbottnar samt småkakor. Varför jag gör det hos mamma är för att hennes kök är större än mitt, helt enkelt. 

Igår var Adam och jag barnvakt åt Thea och Dannes barn. Gick finfint, inte för att jag trott något annat heller. 
Dock var jag helt slut när vi kom hem. 
Så ni kan vara lugna, att skaffa fem barn är inget jag kommer att göra ;) 

Det ser ut att bli fint väder idag också! 
Bara att passa på att vara ute! 

Jenni . - * Förbereder
Over n' out.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0