Trött

Oj så trött jag är. 
Flera timmar i bilen igår, då vi körde hem från Umeå. 
Vi åkte ner i lördags för att hälsa på Mira, Emil och Sara. 
Var ett par trevliga dagar. :-) 
Tror framförallt det var roligt för barnen. 
Lucas fick med sig en del shopping hem från stan. Skor, jacka, galonställ mm. 
Det behövs en del till de små liven. 
Tur man kan fynda på rea ;) 
Orkade dock inte kika på 'vanliga' kläder, typ sommarkläder till Lucas. 
Det får bli att man beställer hem i lugn och ro. Jag är lite för gravid för att orka springa en hel dag på stan. ;-) 

Middagsmaten idag - SUSHI! 
Vräkte i mig för mycket vilket är rätt vanligt då det kommer till sushi. 
Sanna var och käkade här, hon svullade också i sig rätt mycket ;-) haha. 
Så himla gott! 

Påsken nalkas och vi har inhandlat det mesta som kan behövas i matväg. 
Alltid är det väl något man glömt men så kan det gå. 

Nej. Ska ta och diska och sen är det godnatt för min del. 

Jenni . - * Trött
Over n' out.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0