Tisdag

Har suttit vid datorn och fört över en massa bilder.
En massa var kanske att ta i. Allt är väl relativt.
I alla fall så har jag kollat igenom lite bilder från förra graviditeten och kommit fram till att magens form framifrån skiljer sig ofantligt mycket. Denna gång bär jag inte bebisen lika högt som med Lucas, även om jag tycker att jag bär högt denna gång med. Men det kanske beror på att skinnet inte orkar hålla upp magen denna gång, skämt å sido så är det helt olika former helt enkelt. ;-)
Ska upp till barnmorskan i morgon vid lunch och kolla lite värden och så.
 
Så i morgon får vi se om Lucas vill åka till förskolan eller inte.
I morse var han inte alls sugen på att åka dit. Han började gråta, dock tror jag inte att de beror på just förskolan utan jag tror att han var supertrött för vi la oss i sängen igen och där låg han tyst och stilla i 20-30 min och det brukar inte hända med denna grabb. Det brukar vara full fart direkt från det han slår upp ögonen.
När vi legat de där extra minuterna så skulle han ju faktiskt åka till förskolan men då hade jag redan meddelat att han inte skulle komma. Så vi har pysslat på här hemma lugnt och stilla.
Åkte till mamma och pappa också. Dessutom en handling på konsum innan vi åkte hem.
Så vi får väl se hur pojken vill göra i morgon.
 
Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0