Söndag

Jaha. Då var de söndag igen.
En del har hunnit hända sedan sist.
Har varit en sväng till Sunderbyn för att kika till bebisen då de var väldigt lugnt under två dagar.
I alla fall så ser allt jättefint ut och det verkar vara en liten bebis. 2465g skulle bebisen väga.
Nu vet jag inte hur exakt det egentligen är med det mått de får fram men jag har ju bestältt en liten bebis och det verkar ju bli det också.
Idag är vi inne i vecka 37+1 så det är tre veckor kvar.
Dock så tror jag att jag kommer få gå över precis som med Lucas.
Det återstår väl att se.
 
Idag har vi haft besök av Emil, Sara, Mira och Neo.
Lucas fick sin födelsedagspresent.
Dusty (från filmen flygplan).
Helnöjd kille som vill ha med sig planet precis överallt.
 
Nej. Dags att göra annat.
 
Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0