Packning

Jaa, bebisen lär ju i alla fall inte gå naken har jag insett. Tvättade upp stl 50 och 56 igår. Så här såg det ut på tvättställningen. 
Så det finns en del att ta av. 
Har börjat med en packlista och packat ner en del av kläderna. Försökte fundera ut vad/hur mycket vi hade med till Lucas men det minns jag verkligen inte.
Bättre att packa lite för mycket än för lite kan man tycka. 
Igår var jag till barnmorskan och där fick jag en startväska samt att hon trodde  att Apoteket skulle ha en startväska som man fick hämta och det hade dom. 
Så nu finns det lite salvor och andra 'bra-att-ha-saker' hemma. De ska väl också packas ner till slut. Vid samma vecka med Lucas så var bebisväskan redan packad och jag tror nästan att våran väska också var det. Man tar det lite lugnare den här gången. Till påsk ska i alla fall bebisens väska vara klar, då är det fyra veckor kvar till bf. Veckan efter måste nog våran väska också börja vara klar för avresa. 
Nu ska ju Lucas inte åka så långt när bebis behagar att titta ut, han ska vara hos mamma och pappa så någon väska har jag inte tänkt packa till honom. Möjligen köra dit en tandborste och ett par blöjor så det finns på plats. 

Jenni . - * Packning
Over n' out.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0