Måndag

Feber på den lille - check!
Så vi har inte gjort så mycket idag.
Lucas gjorde morgon strax före 06.00.
Som tur var så fick jag sova efter vi ätit frukost.
Men jag tycker han har varit otroligt pigg i alla fall.
 
Har varit ute på en promenix ikväll.
Blåste dock sjukt mycket!
Dum som jag var tog jag inget pannband.
Nåja. Är huvudet dumt för huvudet (i det här fallet) lida..
Blåser de på samma vis nästa gång, så blir det pannband på.
Funderar på att gå till sporthallen i morgon. Armbrytning.
Allt beror på vädret samt hur den lille mår.
 
Har beställt efter linser idag. Så jag ska se någonting ;-)
Hoppas de kommer i veckan!
 
Jenni . - * Måndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0