....

Nog kom träningsvärken. Har fan gjort ont när jag skrattat eller hostat.
Men då vet man att man tränat på bra!
Har varit ute och promenerat ett par kvällar.
Dock inte så långt då jag inte varit ute så mycket och gått på asfalten i högre tempo.
Benhinnorna var lite ömma efter första kvällen.
Men det har gått över och jag har varit ute mer efter den kvällen.
 
Hade besök i torsdags av Frida och Novalie.
Var riktigt roligt. Man ses ju inte allt för ofta numer.
Solen låg på ordentligt och jag, min klant, glömde att smöja in med solskydd i nacken.
Så den var kraftigt rödbränd på kvällen.
Har inte glömt den efter det. :-P
 
Jobb i morgon. Hoppas på bra väder.
 
Jenni . - * ....
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0