Vattendag

Skulle nog aldrig ha skrivit de där om cykeln.
Blev ju riktigt tråkigt väder dagen efter.
Så jag tror premiärturen får bli i maj, då kanske de inte är så kallt på morgonskvisten.
 
Idag har Lucas och jag varit ute och gått..
Han siktar mest på vattenpölarna och där fick han gå.
Han funderade nog varför jag inte stoppade honom som jag brukar.
Men eftersom han hade stövlarna och overallen så vet jag att han inte blir blöt.
Hemma på baksidan så är det också ett par pölar som han geggat på i med hinken och spaden. 
Otroligt roligt. ;-) 
 
Sen så är det dags att ta tag i träningen igen.
Har blivit lite den sista månaden. Har varit otroligt förkyld bitvis, men nu hoppas jag att de är över.
På tisdag blir de träning om inget inträffar.
Hade tänkt på gymmet och på armbrytningen.
Allt eller inget! :-P
 
Jenni . - * Vattendag
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0