Måndag

Har jobbat fredag och söndag.
På lördagen åkte vi upp till Loholm med Thea och Danne och barna.
Yngve kom också med Tindra.
Lekledare nr 1 var jag, i alla fall från början.
Drog barn på bobarna runt runt runt. Upp och ner.
Tungt, men bra träning. ;-)
Sen så håller snön för Lucas, 13 kilo. Men när han då inte orkar sig upp så får ju mamman hämta honom och det håller inte för henne. :-P
Fick dessutom ta mig en tur på "Bettan". Kevin har köpt "min" skoter.
Går lika bra som alltid. Lite nostalgi var de allt.
Riktigt fint väder har det varit i veckan, verkar inte bli sämre idag.
Dock ska jag ta tag i hemmet lite, det har blivit lite eftersatt nu när vi varit lediga förra veckan.
Vi har ju mest varit ute.
Så idag får det bli en sån dag.
 
Hämta Lucas på förskolan i eftermiddag.
Ska nog gå in på skoaffärn och köpa nya stövlar till grabben.
Stövlarna som vi köpa i höstas håller på att vara för små.
Så det är bara att investera.
 
Nej. Dags att göra nått!
 
Jenni . - * Måndag
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0