Lördag

Jaa, då är det söndag i morgon.
Vad hände?
 
I alla fall så hade jag Sanna och Anna här igårkväll.
Anna och jag käkade sushi. Mumma.
Hur det var med beräkningen av maten ska vi inte tala om.
Det blev rätt mycket. ;-)
 Så mätta blev vi då.
Sanna kom senare.
 Hade sjukt roligt. Som förr i tiden! Lite klokare tror jag vi har blivit. ;-)
 
Idag har Lucas och jag varit hos mamma och pappa.
Och sen åkte vi upp till Thea, där vi käkade middag.
Lucas var dock inte så sugen, men han är inte helt kry heller.
Ögininflammation verkar vara på G.. Trist som tusan!
Vi får väl se om man själv klarar sig den här gången!
Tycker dock de kliar lite i ögat, kanske känner efter för mycket.
Nåja. Ska snart hoppa ner i sängen och förhoppningsvis få sova.
 
Jenni . - * Lördag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0