Fredag

Då var de helg igen.
Jäklar vad det tinar fort nu. Skönt!
Har varit ute på eftermiddagen med Lucas.
Lika kul med vatten idag.
Jag passade på att kratta undan en massa torrt gräs och dylikt som legat i "blombänken".
Dessutom så gav jag mig på att få bort gräs och mossa som ligger mellan plattorna.
Sitter som berget mellan en del plattor. Nåja. Kunde ha gjorts bättre, men tillslut orkade jag inte.
Men det blev i alla fall BETYDLIGT snyggare.
Funderar starkt på att köpa två blomlådor och hänga på baksidan.
Men det återstår väl att se.
 
Lucas cykel har blivit monterad idag. Han fick en på födelsedagen.
Dock lite stor, han når nästan inte till pedalerna.
Vi körde bara inne, men han var duktig att styra. Så om de är bra väder i morgon kan han nog få ta ut den på en tur. Vi ska väl köpa ett sånt där handtag som man kan ha och putta på med. Skitfult dock, men säkert bra då han inte lärt sig trampa. Men det kommer väl.
 
Jenni . - * Fredag
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0