En sån dag

Oj en sån dag.
Inget har riktigt gått som jag velat idag.
Men jag har tagit mig igenom den trots allt.
Till att börja med så hade jag glömt plånboken i bilen som Adam hade till Slagnäs.
Perfekt när man ska handla - eller inte!!
Lucas välte ut skurhinken i köket, rålovely!!
Sen har jag bara varit allmänt slut i huvudet.
Glömt både de ena och de andra.
 
I alla fall så har de då varit roligt med besök idag.
Tårta finns då kvar i alla fall, så är någon sugen är de bara att komma.
TACK för presenterna! (har inte fått alla dessutom ;-) )
 
Nu tror jag att det blir att krypa ner och sova.
 
Jenni . - * En sån dag
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: olov

du har fått en till i dag!

2012-09-06 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0