Tofflor

Idag var jag som sagt upp med Lucas på BVC.
12340g och 83cm . Stoooora killen!
Allt gick så bra fram till sprutan. Då var grabben inte imponerad.
Men det gick över rätt snabbt.
 
Gick en sväng på marknaden också.
Handlade ett par fårullstofflor.
Ska strax gå och hämta dem och se om de är varma.
 
I morgon är det jobb som gäller, från halv åtta till fem.
Förhoppningsvis kan man kanske sluta lite tidigare och hinna gå en sväng till.
Annars så kan man ju gå på söndag. 
Full rulle ute på samhället ikväll. Mycket folk i omlopp, samt polisen.
Hade förberett mig på att få blåsa eftersom man kör en del på kvällen.
Men icket. Rätt skönt ändå. :)
 
Nae, nu ska jag hämta mina tofflor.
 
Jenni . - * Tofflor
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0