Tisdag

Trött som bara den.
Ska väl snart göra Lucas sällskap i drömmarns värld ;)
 
Hämtade ut ett paket från HM idag.
Lucas kommer definitivt inte gå naken i vinter.
Beställde kläder i stl 92 då han redan börjat växa ur en del 86or.
Känns bra att ha lite på lager, eftersom han växer hela tiden.
Dock kommer det nog dröja lite innan han kommer använda byxorna.
Han ligger en stl under på byxorna i jämförelse med tröjor.
 
Jobb i morgon, 8-17.
Dock tror jag att de blir att sluta tidigare.
Såg ut så på planeringen, men den kan ändras till i morgon.
 
Har suttit och kollat runt lite på barnvagnar.
Vi har ju varit inne på att byta vagn tidigare, men nu känns det mer aktuellt.
Eftersom Lucas använder sin nuvarande och enda vagn på dagis (som sovvagn).
Dock är vi (Adam och jag) lite oense om modell på vagn. Skulle gärna ha en på tre hjul, medans Adam vill ha en på fyra. Har kikat lite på en MB Swift, dock är man ju lite bortskämd med suffletten på våran vagn, att man kan vika ner "en extra" när han sover. Hur som helst så ska vagnen vara mindre än den vi har nu.
Men vi får väl se vad det blir. Fort kanske de inte blir någon vagn. :-P
 
Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!
 

Kommentarer
Postat av: Evve

Vi ha en 3-hjuligvagn & jag/vi är såå nöjd med den! Så en sån vagn kan jag rekommendera :)
Den kan man vika ner en extra del när dom somnat i vagnen och vill skydda från solen eller så.

Är ju bara säga till ifall du/ni är sugen att kika på den ? :)

Svar: Okej. Jaa, vi kanske skulle kika lite på den. Då får man se vad de är för finesser ;) Vad är de för modell på eran vagn? :)
Jenni

2012-10-09 @ 21:31:39
URL: http://Evvepevve87.blogg.se
Postat av: sandra

Vi har haft en urban jungle och dom är supersmidiga. MEN, den fick stå i garaget hela vintern. Tycker personligen inte att 3-hjulingar är så lättkörda i snö, men det är väl en smaksak gissar jag..

Svar: Okej, jo förmodligen är de nog en smaksak. Kan tänka mig att de kan bli lite tyngre i snön, eller det är då något jag har fått för mig. :)
Jenni

2012-10-09 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0