Måndag

Nu har de varit tomt här ett tag.
Vi är i alla fall friska och krya.
I helgen har vi hunnit med en del roligt.
fredagen var Lucas på disco hemma hos Mira.
Han dansade väl inte allt för mycket utan gillade soffan bäst.
lördagen var vi förbi hos Ulla som fyllde år.
Dessutom så klampade Niki in genom dörren ;)
Var roligt att få se henne en snabbis.
söndagen var det fullt ös hemma hos oss, då vi firade Adam i efterskott. 
Så de var en massa besök och tårta.
 
I morse så tyckte Lucas att han skulle stiga upp före kl 6.
För min del gjorde det väl inte så mycket då jag ställt alarmet på just 6.
Men han la sig då ner en stund till och jag tog med honom ner strax före sju.
Har varit på Blåklockan idag och vikarierat. I morgon ska jag också vara där.
Fr.o.m onsdag är jag på hemtjänsten en vecka, ledig lördag.
 
Var på gymmet innan middagen idag.
Köttade ben. BEN!! Är väl kanske inte något jag brukar träna, men idag så blev det så.
En timma med bara ben, så vi får se hur mör jag är i morgon.
Körde även lite axlar i mellan åt.
Bra pass idag!
 
Jenni  . - * Måndag
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0