Träning

Vilken träning ikväll. Helt slut i armarna där och då.
Just nu är de inte lika farligt.
Det som känns är att jag fick för mig att springa hem.
Helt galet. Orkade inte hela vägen, gick en mellansträcka och sprang resten.
Sjukt så dålig kondis man har.
Dock känner jag att jag har lite väl bråttom. Jag skulle kunna dra ner lite på stegen.
Men det kommer nog om jag fortsätter.
Jag hittar inte riktigt takten eller vad jag ska säga. Men som sagt, om jag kanske fortsätter vara ute och springa/jogga så tror jag det kommer mer naturligt, eller vad jag ska säga.
Skulle nog behöva nya skor. Men det får jag se om de blir. Dom är ju använda ett par år dom jag har.
Sen så funderar jag på att köra "en kvart om dagen", Paulo Roberto har skrivit boken.
Tror det kan vara en bra start. För jag har ju suttit framför tv:n i en timma ikväll och nu en kvart framför datorn.
Så en kvart ska man nog kunna hitta. På kvällen får de bli, skulle gissa att Lucas gärna skulle lägga sig i om man gör några övningar på golvet. ;)

Nae. Nu ska jag krypa ner i sängen.


Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0