Sovmorgon

Idag fick jag en riktigt sovmorgon, vaknade före Lucas.
Sov till kvart över nio och Lucas han vaknade när jag kom in för att klä mig halv tio.
Men han hade ju inte direkt sovit så mycket under gårdagen, så han behövde nog det.
Sanna kom förbi när vi satt och åt frukost.
Sen så hämtade mamma och pappa Lucas så jag skulle få fixa och dona här hemma själv.
Mycket uppskattat, är betydligt lättare att städa och greja utan den lilla hjälpredan vi har. ;)

Ikväll har vi varit på tårta hos syster. Hon fyller egentligen år i morgon, men det blev tårta idag.
Riktigt gott var de. :D

Plankan blir det ikväll igen. Träningvärken är kvar så vi får se hur mycket jag pallar. :P

Jenni . - * Sovmorgon
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0