Träning

Torsdagen är förbi.
Idag har de ju ändå varit trevligt väder, dock så har de blåst en del.
Men de är ju inte kallt ute som tur är. Det är ju flera plusgrader om dagarna.
Just nu är de plus 3,4. Lite smågalet :P

Har varit på Öppna förskolan idag.
Lucas han sov hälften av tiden, men då hann jag sköta Neo lite. :)
Det är som skönt att komma hemifrån en sväng och träffa andra. :)

Ikväll har jag gjort någonting som jag inte gjort på länge.
Jag har tränat och jag känner att jag kommer att ha träningsvärk i morgon.
Men de får man allt leva med.
Upplevde en grej som jag inte gjort tidigare, ni kan fråga Madde om de,
fast jag vet inte om hon kommer vara ärlig ;) Haha!!

Nu ska jag sova.  I morgon är de fredag.

Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0