Tävling

Fiiiinväder idag. Synd att de ska till och blåsa dock!

Har just beställt medaljerna till tävlingen den 14e april.
Skönt att de är bortgjort. :)
Och förhoppningsvis så blev allt rätt.

Har dock insett att jag måste starta upp den gamla datorn och fixa en grej.
Till förra tävlingen knåpade jag ihop ett papper så de blev enklare vid invägningen.
Ska lägga in de på den nya datorn senare, så jag inte behöver hålla på med den andra datorn.
Sen så måste jag ju till mamma som har skrivare och skriva ut de.
Ska skriva ut själva affischen till tävlingen också. Så jag har den framme om någon ringer och frågar..
Det blir nog kanon.
Nu ska jag gå och starta den andra datorn och fixa de!

Jenni . - * Tävling
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0