Tisdag

Men kanske att sommaren har kommit för att stanna.
Det har varit bra väder i tvådagar och varmt också.
Det gillar vi!

Igår var Lucas och jag och hälsade på Tekla och Jenny, jaa Malin också. ;)
Dom har en liten rutchkana som de åkte på.
Småläskigt tyckte grabben, han klättrade upp utan problem men när han skulle ner så blev de lite läskigt, men så fort han var nere så skrattade han.

Idag har jag sprungit en del ärenden på samhället.
Så nu ska jag dels skruva lite på cykeln och sen är de annat som ska göras också.
Har fått upp gardinerna i Lucas rum, samt putsat ett par fönster.
Dock tog fönsterputsen slut, så jag måste köpa en ny flaska.
Sen fick vi middag hos Emil och Sara. Grillat -  inte tråkigt! :D
Adam hjälpte till med nå lister också.

Har dessutom varit på gymmet idag. Blev dock inte så länge, men de är bättre med lite än inget alls.
Så vi får se när vi (sanna och jag) tar nästa pass. Förhoppningsvis innan helgen.
Går fint, hade sjuk träningsvärk efter förra passet. Var ingen barnlek alltså.
Nåja, det har då gått över i alla fall. ;)

I morgon är de dags för jobb. Sen är jag ledig tills på måndag.
Skönt!

Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0