Update

Jobbar jämt känns de som.
Men snart blire mindre. :)

Har varit och grattat Anna som fyller år idag.
Inte tråkigt med tårta ;)
Sen har jag och Lucas varit på Nellys och sagt Hejdå till Sanna som flyttar.
Vi var ett helt gäng som var där, så de var trevligt.
Just när vi skulle hem så släppte himlen ner ett ORDENTLIGT åskoväder.
Har aldrig varit med om något liknande.
Lucas tyckte de var småroligt när det mullrade och så. Han flinade bra mycket.
Låter väl som en bil eller något. Han tyckte i alla fall inte att de var läskigt.
Inte jag heller för den delen.

Lucas har blivit riktigt duktig nu på kvällarna.
Man lägger bara ner honom i sängen och går ut.
Sen så somnar han själv. Mammas lillhjärta ♥

Eftersom jag inte är inne så ofta så kan jag ju berätta att det är släktträff till helgen.
På Adams mormors sida. Ska bli roligt. Hoppas på bra väder.
Funderar dock hur vi ska göra med lillen på kvällen. Om han ska få vara med hela kvällen eller inte..
Men det återstår att se.

Jobb i morgon som PA.
Måste komma ihåg att packa med mig allt.

Jenni . - * Update
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0