Tvätt

Nu har de varit kallt ett par dagar, dock verkar de inte vara lika kallt idag.
Men termometern har stått på samma gradantal lääänge så jag funderar om de frusit på den :P
Lucas har fått vila inne när de varit kyligt, vilket han inte riktigt gillar.
Det är väl en vanesak kan jag tro. :P

Hade hjälp igår med tvätten. Lucas tog ut tvätten och jag hängde upp.
Där mot slutet så kastade han mest omkring kläderna på golvet. :P
Det händer så mycket nu med lillen. Han gick från vagnen i hallen in till vardagsrummet förra dagen.
Snacka om att han var nöjd då. Han är fortfarande rätt försiktig, men ibland så slår han på stort och går själv.
Han är ju inte riktigt säker ännu, men de kommer.
Tandborstningen går sådär. Det är inte jätteroligt, men inte jättetråkigt. :P
Lucas fick plättar igår. Vi lyxade till det med grädde och sylt. Snacka om en som gillade det.
Han hade mat i hela ansiktet innan han var klar, rätt söt ändå ;) Han har fått börja äta en del mat själv.
Dock är de ju med händerna han äter så de blir lagomt kladdigt. ;)

Nej ner till tvättstugan.

Jenni . - * Tvätt
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Evve

Jo så är de ju att man måste känna efter själv :)

Han sover ju helt klart bäst ute i vagnen. men jag blir bara så nojig över om han ligger där ute och fryser, även om man nu prackar på honom en massa kläder och packar in honom varmt i sin åkpåse.. tänk om ? nu tror jag ju att han "säger" till om de blir för kallt.

men men man får prova sig fram om vad som känns bäst och så :)



vad duktigt han är Lucas! :) de går de dom växer. snart har du honom springandes bakom om dig hela tiden, eller så hinner han överallt där han inte får vara ;) hehe..



Rätt charmigt då dom börjat äta själv, mat precis överallt ;)

2012-01-25 @ 13:53:29
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0