Tand

Internet är rätt överskattat har jag insett.
Har inte haft igång datorn på flera dagar.
Kände dock att jag var tvungen att gå in idag.

Tidigare idag så har jag och Lucas varit på Öppnaförskolan på Lugnet.
Var riktigt trevligt att få komma ut och se något annat.
Ska väl kanske gå på Kyrkis på måndag också.
Har aldrig varit fär tidigare, så de kan ju bli något nytt.
Lucas somnade när vi var på väg därifrån. Dock har han varit jättegnällig sen han vaknade.
Ingenting är okej. Han vill helst att man ska bära på honom.
Man kan inte sitta ner utan man måste gå omkring.
Funderar om det beror på att han sov så dåligt inatt.
Hoppas det blir bätte nu ikväll.

Ikväll har vi gjort något vi inte gjort tidigare.
Vi har bortstat Lucas tand. Tanden kom fram igår (antar vi).
Det var då jag kände den för första gången.
Den kanske kom när vi var i Sunderbyn för då var jag inte och kände.
Men vi säger från igår. det gick då bra att borsta. Han gillade tandkrämen. ;D
Förhoppningsvis går de bra i morgon och senare också :)

Jenni . - * Tand
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0