Fix

Det blev inte riktigt som vi tänkt idag.
Insåg att nätverkskabeln är för kort. (10m)
Så vi måste köpa en som är minst 15!!
Så vi har inte flyttat upp skrivbordet, det får bli till veckan eller helgen.
Adam börjar jobba i morgon, så de beror väl på hur taggad han är på kvällstid :P
Men sängen är flyttad, ska in på martins och köpa madrasskydd (??), till resårmadrassen.
Skulle nog ha köpt till våran säng också, bara för att..
I veckan ska de göras. Dock får de hemskt gärna bli varmare. Minus 19 just nu.
Ska väl dock inte klaga, det har ju inte direkt varit kallt i vinter.
Men i alla fall, så roligt är de inte att vara ute i kylan.
Sen så har jag hämtat hem mina priser och medaljer från Skytte och Armbrytningen och lagt in glasskåpet på övervåningen! Om de blir varmare senare i veckan så kanske vi kan hämta hem TVn vi ska ha där uppe.
En tjockTV ;) Haha.

Nej, nu ska jag fixa så jag kan ansöka om föräldradagar!

Jenni . - * Fix
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0