Färg

Det var den fredagen.. Tiden går rätt fort tycker jag.
Tyckte just de var helg!
I alla fall så har jag och Lucas varit förbi hos mamma och pappa idag.
Jag har betsat tre fotoramar som jag ska sätta upp.
Dock gick de inte att betsa tavelhyllorna eftersom de var lackade.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med dom.
Dom är helt fel färg. Ska kanske se om de går att måla istället för att betsa.

I morgon kan man nog göra en snögubbe om värmen håller i sig.
Hela +2,6°c. Så man fryser inte när man går ut :P
I morgon ska vi nog och bada.
Vi har ju snackat om de rätt länge, men då har vi hunnit vara sjuka och sen har de ju inte direkt varit speciellt varmt ute heller. Så i morgon ska vi nog allt kunna ta oss dit om inget annat händer.

Funderar helt klart på att sova. Det händer inte så mycket annat :P

Jenni . - * Färg
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0