Bad

Vi tog oss till badhuset idag och de gillade Lucas.
Snacka om att han tycker de är roligt att bada.
Det blev väl drygt en halvtimmas bad innan vi gick upp.
Så det ska vi definitivt göra om! :)
Sen så är man nog smått otränad eller nått, det tog på krafterna att bada.
Lucas ligger ute och sover och jag skulle nog också kunna lägga mig en stund.
Men jag har annat jag ska pyssla med.

Sitter och funderar vad man ska ge den lille när han fyller år.
Vi har funderat på en bobby car med släp. Men sen såg jag att de fanns en Blixten bil (från filmen Bilar).
Det är de ju inte alla som har, tror jag i alla fall.
Men vi får väl se hur de blir, måste nog fundera vidare.
Vi skulle nog har tagit oss iväg till stan en sväng innan dess :P

Jenni . - * Bad
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0