Dagis

Idag har vi (Lucas och jag) varit på dagis eller förskolan om man ska vara PK. 
Det gick hur bra som helst. Som väntat. 
Han fann sig direkt.
I morgon ska vi dit en längre stund.
Lucas han däckade direkt efter han ätit lunch.
Han sover än, så jag måste nog kanske väcka honom snart så han sover ikväll. 
 
Måste kolla om namnlapparna har kommit.
Thea och jag beställde tillsammans, hem till henne.
Så jag hoppas de har kommit så man kan stryka fast de.
Dock så måste jag köpa en märkpenna att märka typ i skorna och lite annat som jag inte vill/kan stryka på.
Men det löser sig.
 
Lika tråkigt väder idag. Helt sjukt.
Hade inte direkt lämpliga skor på mig i regnet idag så jag blev kraftigt blöt.
Det börjar bli dags att ta fram andra skor och jackor för den delen också.
Inte många plusgrader idag inte.
 
Jenni . - * Dagis
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0