Tvättat

Har mest varit hemma idag.
Det regnade när jag vaknade, så jag tänkte att de gör de säkert hela dagen.
Hade dock feeeel.
Så de blev inget kyrkis för våran del idag.
Blir nog öppna på torsdag oavsett väder känner jag!
Men de är ju också lite närmare :P

Har tvättat min "höst-(vår)-jacka" idag.
Typ skaljacka, med fleece i.
Skönt de. Då kan man börja använda den nu när de blir lite kallare.
Ska även tvätta upp vinterjackan.
Den blev ju inte använd så länge förra vintern :P Hehe.

Har hittat overallen till Lucas. (Troligtvis)
Ska höra och se om jag kanske kan få hem den i morgon.
Mer än så säger jag inte nu i fall de inte blir nått :P

Jenni . - *  Tvättat
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0