Städ

Har verkligen inte haft lust att skriva nått här.
Har börjar ett par gånger, men suddat ut igen.

Idag har jag haft Sanna här, som hjälpte mig med Lucas medans jag fick städa.
Skönt att få städa ifred. Då går de ju dessutom fortare.
Lucas blir fort uttråkad om han måste göra samma sak för länge.
Så de var guldvärt att hon kom! Tack!
Så nu är de rent och snyggt, på nedervåningen i alla fall ;D
Kommer dock bli tokig på alla grejer vi har.
Vi har ingenstans där man kan lägga undan saker (på nedervåningen alltså)
Sjukt jobbigt, så allt hamnar ju i vardagsrummet. Eller på köksbordet.
Fattar inte hur man kan ha så mycket grejer.
Nåja.. Det är ju bara gilla läget eller flytta (som att de vore roligt!!)
Jag får gilla läget helt enkelt. :)

I morgon är det BVCgrupp. Har varit uppehåll i tre veckor.
Inte för att jag vet vad vi ska snacka om i morgon, men de lär ju visa sig.
Sen efter det så är det babysim också. Kul kul. Adam ska följa i morgon.
Han ska få leka fotograf. ;D Det blir kanoners, tror jag.

Sen något som jag inte trodde skulle hända.
Jag har börjat se Idol (!!!!?). Vad som hände där vet jag inte.
Har egentligen aldrig sett speciellt mycket av de programmet.
Har sett sjukt mycket på sistone. Måste vara för att man fått barn :P Hahaha.

Jenni . - * Städ
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0