Snopet

Hade en minst sagt lustig morgon idag.
Lucas vaknade vid klockan sex, så då fick han mat.
Vi la oss för att sova ett tag till.
När Lucas vaknade kollade jag på klockan: 11:45!!!
Heeeelvete! Så då blev det inget Öppna idag, tänkte jag. (de börjar 12:00)
Gick ner till köket och pysslade på lite.
Då kikar jag på klockan i köket. 10:05. Vaaa?
Kollade på telefonen igen, tänkte om jag sett så fel. Nae, den stod på 12:30 eller nått liknande.
Ringde till mamma för att höra vad klockan egentligen var.
Den var ju typ tio. Sååå dagen blev ju lite längre! SKÖNT!
Snacka om att de var snopet!!
Så vi har i alla fall varit på Öppna förskolan. Där var det dessutom visning av Me and I kläder.
Beställde dock inga. Hade väl varit lite roligt med något annorlunda, men det fick vara.
Har bestämt att de får bli en dag till stan snart, då får jag handla där.

Lucasmannen ligger ute i regnet och sover, vilket han har gjort i snart två (!!) timmar.
Men han vaknar nog snart skulle jag tro.
Ska börja med middagen alldeles strax.

Jenni . - * Snopet
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0