Ljus

Här var det ljus ;D
Har tänt en massa ljus ikväll. Såå mysigt.
Har egentligen aldrig varit någon som eldar ljus, men alltid haft ljuslyktor.
Så nu används dom i alla fall.
Tror de blir mer ljuseldning framöver. :)

På tal om ljus så har jag handlat två lampor idag.
Fick presentkort när jag fyllde år på martins.
Så jag har handlat idag, varav en lampa är redan på plats.
Den andra hängs upp senare i veckan.
Kanon, så nu ser vi lite mer i huset. :D

Det har regnat av och till hela dagen.
Skittråkigt. :-/
Nåja. Sanna har varit här mest hela dagen.
Trevligt de, måste jag säga.

Har letat reda på våra små matlådor, som jag visste vi hade.
De rymmer två (!!!) dl, så de blir Lucas matlådor. :P
Ska koka ihop lite kyckling och grejs i morgonkväll.
Kommer bli kanonbra, tror jag! :)

Jenni . - * Ljus
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0