Helt Otroligt!!!!

Lucas sov på bra efter simmet.
Men de behövde han nog :)

Sen till en lite mindre trevlig sak.
Jag ammar inte längre utan Lucas får ersättning från Semper.
Igår när jag skulle köpa nytt så fanns det inte.
Och hur typiskt är inte det då? Surt som f*n!!
Beställde hem med Emil och Sara som varit i Piteå idag.
När vi kommer hem med paketen så har dom gjort om dom!!!
Sökte runt lite på internet och hittade lite information här: http://www.familjeliv.se/Forum-3-187/m61052403.html
Där finns det även länkar till Sempers hemsida, där man kan läsa mer.
Blev dock inte klok alls. Skopan är utbytt och lite annat smått och gott!
Paketen har kommit ut i butikerna innan informationen om bytet gått ut till BVC och liknande.!
Hur ska man göra med de gamla pakten, använda den gamla skopan eller ska man byta till den nya.
Förmodligen så ska man väl säkert använda den nya (tycktes läsa de)
Ska ringa till Semper i morgon och höra hur dom har tänkt, så det blir "rätt" i fortsättningen!
För nu har jag ett paket som är från fyra månader och två som är från sex månader.
Han blir ju sex månader på två veckor, men jag vill ändå veta hur jag ska göra.
Har varit lite lätt upprörd, inte för att de hjälper!! Men så är det.

Nae, nu ska jag inte gnälla mer om det.
Ska som sagt ringa till dom i morgon och höra.

Jenni . - * Helt Otroligt!!!!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0