Tand?

Innabandyn på lördagen vanns av herrarna!
Snyggt jobbat och jag är sjukt glad att vi lämnade Lucas hos mamma och pappa.
Det var sjukt högljutt. Förhoppningsvis är ljudnivån inte lika hög nästa gång de har hemmamatch.

På lördagkväll gick jag ut för första gången sedan Lucas kom.
Hade sjukt roligt både på förfesten och på Hatten!
Tack alla inblandade för det! :)
Gårdagen var dock inte lika kul. Lite lätt bakfull var man allt.
Men de får man ju leva med ;) Även om de inte var roligt :P
Bjöd Malin och Niklas på "lyx"middag, korv med bröd ;) Haha.
Trevligt i alla fall. De skulle då prova att slå vår toppmiddag någon gång och så svårt ska väl inte de vara ;) Hehe.

Idag har jag promenerat till mamma.
Grymt skönt att få komma ut en sväng.
Lucas är lite lätt smågrinig, tror de börjar vara tänder på G.
Han jobbar sjukt mycket med tungan och sover dåligt gör han också. 
Dock är de väldigt svårt att se om de är något på G. Han tokstänger munnen när man vill kika.
Man kan ju känna efter med ett finger eller så också, men jag vill se. :P
Det blir nog bra. Har ju supermedel gtån Norge :)

Jenni . - * Tand?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0