Tråkigt

Jag blir så less.
Skulle verkligen vilja uppdatera min garderob lite, men de går ju inte.
Hittar verkligen noll grejer som är snyggt.
De här oversize modet som är kan vara helt okej, men jag ser bara större ut i det.
Passar inte i allt för lössittande grejer.
Sen så ser en del grejer rent förjävliga ut.
Nu är de här en personlig åsikt, så ingen behöver ta åt sig!

Man skulle ha haft en shoppingcoach ;D Haha.
Tusan. Ska bläddra igenom nåon katalog och se.
Tycker de är lite lättare att se då. Speciellt eftersom de gör om hemsidorna var och varannan vecka.
Och i stan hittade jag ju ingenting heller.
Sjukt tråkigt!

Har nog funderat ut vad jag ska ha till helgen.
Måste bara höra mig för om de är "okej", så att säga :P

Jenni . - * Tråkigt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0