...

Började på detta igår, men hann aldrig skriva klart. Alltså igår!

Måndag idag. Jag tycker de är nya veckor hela tiden. Tiden susar fram.
Snart är de jul!!! Det kommer bara smälla till.
När de gäller julen så har jag beställt Lucas julklapp förra dagen.
Rätt nöjd är jag, eftersom jag alltid brukar handla typ två veckor innan julafton.
Sen så är de resten kvar, men jag vet faktiskt vad jag ska handla till resterande.
Känner mig lite småsugen på att börja sätta upp julstjärnorna i fönstren, men de får vänta!

Lucas har börjat slå på stort. Han står själv kortare stunder och har börjat prova ta steg själv, men balansen är inte riktigt med honom. Han kryper inte. Han gillar INTE att ligga på mage på golvet. Ett tag kan de gå, men sen kommer surläppen fram. Han snurrar mest runt när han är på mage, men även när han sitter ner. han sitter aldrig som man lämnat honom. Han äter allt man serverar, förutom blomkål, det var ingen hit. Men de var lääänge sen.
Sem så finns de godare maträtter och en del mindre goda. :P Fruktpure skulle han nog äta jämt, man riktigt ser så gott han tycker det är. Gofisen! ♥
Han är alltså 7½ månad. Det är sjuuuukt.

Vet inte riktigt vad jag ska fylla på med.
Har varit ute med Malin och barnvagnarna idag. (Ja, barnen också ;) )
Skönt att få komma ut lite. :)
I morgon (onsdag) är de babysim. Ska bli roligt. :D

Jenni . - * ...
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0