Tvätt o Städ

Vilken dag. (än så länge)
Har städat och tvättat hela dagen.
Mindre roligt, men man måste ju.
Ska gå igenom min gerderob i morgon tror jag.
Börjar kanske redan ikväll, jag får väl se.
Har så mycket kläder som "kan vara bra att ha" eller "den kommer jag säkert ha när ....".
Så de ska rensas.
Blir att köpa nytt under sommaren/hösten.
Kroppen ska få gå tillbaka ordentligt innan jag uppdaterar garderoben allt för mycket.
Det tycker jag låter som en plan. :)

Ska väl snart mata Lucas. Sen blir de middag.

Jenni . - * Tvätt o Städ
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

ang. förra inlägget om att lucas är lite gnällig, om de kan bero på vad du äter.. vet att choklad kan vara jobbigt för deras magar att bryta ner, om du ätit de.. men alla barn reagerar ju saker olika på olika saker. Men ibland måste dom ju få vara lite gnälliga ;) hoppas de löser sig o de imte blir allt för besvärligt för honom med magen..

2011-05-09 @ 16:55:47
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0